Funkcjonowanie Urzędu Miejskiego
W związku z kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID-19, Urząd Miejski w Mszczonowie ogranicza bezpośredni kontakt z urzędnikiem do wykonywania zadań niezbędnych do pomocy obywatelom z zakresu spraw:
- Dowody i meldunki
- Urząd Stanu Cywilnego
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Podatki i opłaty
- Gospodarka odpadami
- Decyzje zezwalające na usunięcie drzew
Załatwianie pozostałych spraw odbywać się będzie z wyłączeniem bezpośredniej obsługi w Urzędzie Miejskim, poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem Urzędu i w sposób uzgodniony z pracownikiem.
Wejście do Urzędu Miejskiego odbywać się będzie przez wejście główne – przycisk na Domofonie.
Interesanci przebywający w Urzędzie Miejskim zobowiązani są do przestrzegania reżimu sanitarnego:
- W holu Urzędu mogą przebywać maksymalnie 3 osoby
- Po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować dłonie
- Pracownik urzędu wychodzi do interesanta
- Obowiązek zasłaniania ust i nosa
- Zachowujemy odpowiedni dystans
Urząd pracuje pn - pt w godz. 8:00 – 16:00
WAŻNE KONTAKTY
- BIURO PODAWCZE tel. 46 858 28 20
- DOWODY, MELDUNKI tel. 46 858 28 28
- URZĄD STANU CYWILNEGO tel. 46 858 28 29
- PODATKI, OPŁATY tel. 46 858 28 24, 46 858 28 22, 46 858 28 68
- ZARZĄDZANIE DROGAMI tel. 46 858 28 52
- MIEJSCOWE PLANY ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO tel. 46 858 28 55
- GOSPODARKA ODPADAMI, REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ tel. 46 858 28 31